Saglabāt vai rediģēt video sarakstu
Atpakaļ
Jūsu e-pasts:
Brīdis, kurā pamanīta neatbilstība:
Komentārs:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

1080p Kopēt
720p Kopēt
540p Kopēt
360p Kopēt

Ziņojums par kļūdu veiksmīgi nosūtīts.

Jums izdevās nokopēt saiti.

Video ir pievienots sarakstam.

Fiziskā veselība

Vingrinājumi krūšu un plecu joslas muskulatūrai darba spēju atjaunošanai

Pievienots 14.05.2021
Nadija Strazdiņa
Klase / Izglītības posms: 7. klase
Mācību priekšmets / Kursa nosaukums: Sports un veselība
krūšu un plecu joslas muskulatūras vingrinājumi vielmaiņa imūnsistēma sirds un asinsvadu kaulu un muskuļu sistēma
Video sasniedzamais rezultāts
Skolēns izpilda krūšu un plecu joslas muskulatūru stiprinošus vingrinājumus, tādējādi veidojot izpratni par veselīga dzīvesveida vērtību un fizisko aktivitāšu nozīmi tajā.
Video apraksts

Video gaitā skolēns tiek iepazīstināts ar vingrinājumiem, kuri attīsta krūšu un plecu joslas muskulatūru.

Resursi

vingrošanas paklājs, ūdens pudele, ērts apģērbs

Turpini mācīties

ESF projekts “Dabaszinātnes un matemātika”. Skeleta deformācijas. [tiešsaiste, skatīts 2019. gada 23. septembrī]. Pieejams: http://www.dzm.lu.lv/mat/atbalsts1/Biologija9/ VM/9_6/index6_2.html (Mācību filmas par skeleta izmaiņu cēloņiem) Dabaszinātņu un matemātikas (DZM) uzdevumu piemēri https://www.siic.lu.lv/mat/atbalsts1/Biologija9/PDF/6Temats/UzdevumuPiemeri6.pdf Videomateriāls par kaulu savienojumu veidiem: Proco. The 6 Types of Joints – Human Anatomy for Artists [tiešsaiste, skatīts 2019. gada 23. septembrī]. Pieejams: https://www. youtube.com/watch?v=0cYal_hitz4 (Kaulu savienojumu 6 veidi – cilvēka anatomija māksliniekiem) Ergonomiski darba apstākļi, strādājot no mājām. Pieejams: https://www.octas.lv/blog/ergonomiski-darba-apstakli-stradajot-majas

Standarta sasniedzamais rezultāts
F.9.3.1.

Analizē, izvērtē un lieto vingrinājumus, kas ietekmē vielmaiņas, imūnsistēmas, sirds un asinsvadu, kaulu un muskuļu sistēmas veselību.

F.9.3.5.

Spriež par dienas plānojuma ietekmi uz darbspējām, veselību un izvirza mērķus dienas plānojuma uzlabošanai un mērķu sasniegšanai, lai nenodarītu pāri savam ķermenim un pasargātu sevi no traumām.

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes pārlūkošanu, jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.