Skolēns iepazīstas ar jēdzienu storītellings (Storytelling); uzzina par pamata noteikumu struktūru aizraujoša stāsta veidošanai. Analizē piedāvātā dzejoļa tekstu, nosaka stāsta struktūru: atrod ievadu, notikumu attīstību, kulmināciju, atrisinājumu. Iepazīstas ar aizraujoša stāsta uzrakstīšanas algoritmu (izmantojot scenārija lapu).
Dators, pierakstu klade.
Veido dažādus tekstus, izvēloties uzdevuma mērķim atbilstošu stilu (daiļliteratūras, zinātniskais), žanru (priekšlasījums, ziņojums, reportāža, intervija, vēstule) un formu (piemēram, ar ilustrācijām).
Detalizēti un kopumā uztver dažādu veidu informāciju (fakti, viedokļi, attieksme) no vairākiem piedāvātajiem avotiem (arī e-vidē), kritiski vērtē to saturu un ticamību.