Saglabāt vai rediģēt video sarakstu
Atpakaļ
Jūsu e-pasts:
Brīdis, kurā pamanīta neatbilstība:
Komentārs:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

720p Kopēt
540p Kopēt
360p Kopēt

Ziņojums par kļūdu veiksmīgi nosūtīts.

Jums izdevās nokopēt saiti.

Video ir pievienots sarakstam.

Pirmās sezonas video

Virtuālā robota programmēšana: vienkāršas robotu kustības (4. stunda)

Pievienots 15.04.2020
Ģirts Čamanis, Dāvis Kundziņš
Klase / Izglītības posms: 4. klase, 5. klase, 6. klase
Mācību priekšmets / Kursa nosaukums: Robotika
Video apraksts

Mērķis: Programmēt un darbināt robotu virtuālā vidē, kas atbilst reālai videi

Resursi

Papīra lapa vai burtnīca, pildspalva, zīmulis un lineāls pierakstiem. Dators, internets lejupielādei. Uzinstalēta lietotne „LEGO Education Mindstorms EV3” un „Virtual Robotics Toolkit”. Iedarbināts un saslēgts.

Turpini mācīties

Virtual Robotics Toolkit instrukcijas: https://ej.uz/6psn ; EV3 lietotnes instrukcijas: https://ej.uz/sxkc

Standarta sasniedzamais rezultāts
T.6.2.6.1.

Pieraksta, lasa un izpilda vienkāršus vārdiski un grafiski (tai skaitā ar blokshēmu) pierakstītus algoritmus, kas satur vairākas secīgas, cikliskas un sazarotas darbības. Pieraksta algoritmu vienā no vizuālās programmēšanas valodām, kas vada objektu, tēlu vai ierīci, izmantojot šīs valodas vienkāršākos priekšrakstus (konstrukcijas).

T.6.2.6.2.

Ar mēģinājuma metodi pārbauda, vai algoritms izpilda doto uzdevumu, kā arī saskata algoritma pierakstā pieļautās kļūdas un izlabo tās.

T.6.2.7.2.

Veido vienkāršus inženiertehnisku risinājumu modeļus, izprot darbības principus. Pārbauda to funkcionalitāti pēc skolotāja dotiem kritērijiem.

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes pārlūkošanu, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.