Saglabāt vai rediģēt video sarakstu
Atpakaļ
Jūsu e-pasts:
Brīdis, kurā pamanīta neatbilstība:
Komentārs:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

720p Kopēt
540p Kopēt
360p Kopēt

Ziņojums par kļūdu veiksmīgi nosūtīts.

Jums izdevās nokopēt saiti.

Video ir pievienots sarakstam.

Pirmās sezonas video

Ievads „JavaScript”. Gariņa pievienošana projektā (10. stunda)

Pievienots 20.05.2020
Agnese Kramēna
Klase / Izglītības posms: 9. klase
Mācību priekšmets / Kursa nosaukums: Datorika
Video apraksts

Mērķis: Izskaidrot, kas ir gariņš un kā to pievienot „JavaScript” projektos

Resursi

Dators, interneta pieslēgums

Turpini mācīties

„P5 play” bibliotēka: https://molleindustria.github.io/p5.play/ Stundas projekta piemērs: https://editor.p5js.org/agnesekramena/sketches/VPWcDlr_6 Projekta piemēri, kuri apskatīti nodarbībā: animācija: https://editor.p5js.org/agnesekramena/sketches/8SRlyhO17 animācija ar kustību: https://editor.p5js.org/agnesekramena/sketches/E2nOb27aL „LearnIT” spēles projekts: https://editor.p5js.org/agnesekramena/sketches/JORnkAoCc

Standarta sasniedzamais rezultāts
T.O.2.4.13.

Lieto atbilstošas programmēšanas valodas konstrukcijas (t. sk. zarošanās un cikla priekšrakstus) un datu tipus, kā arī tām atbilstošas standarta bibliotēku biežāk lietotās funkcijas un/vai procedūras, un/vai metodes programmatūras izstrādē. Organizē datu ievadi, veicot to validāciju, un izvadi, organizējot to formatēšanu.

T.A.2.4.11.

Meklē un pievieno atvērtā koda bibliotēkas un lieto API (programmsaskarni) specializētu funkciju veikšanai sava programmēšanas projekta īstenošanai.

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes pārlūkošanu, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.