Saglabāt vai rediģēt video sarakstu
Atpakaļ
Jūsu e-pasts:
Brīdis, kurā pamanīta neatbilstība:
Komentārs:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

1080p Kopēt
720p Kopēt
540p Kopēt
360p Kopēt

Ziņojums par kļūdu veiksmīgi nosūtīts.

Jums izdevās nokopēt saiti.

Video ir pievienots sarakstam.

Kādas īpašas darbības vārda formas palīdz veidot efektīvu runu?

Kā veidot paradoksu? / Как создать парадокс?

Pievienots 17.05.2021
Vera Geļfande
Klase / Izglītības posms: 7. klase
Mācību priekšmets / Kursa nosaukums: Mazākumtautības (krievu) valoda
paradokss darbības vārdi
Video sasniedzamais rezultāts
Skolēns analizē pretēju novērtējumu, kas attēlots darbības vārdos ar pretējām nozīmēm; veido teikumus ar kāda fakta dažādiem novērtējumiem.
Video apraksts

Skolēns iepazīstas ar paradoksa jēgu, vēro kā L. Kerols savos tekstos izmanto paradoksu, analizē pretēju novērtējumu, strādājot ar darbības vārdiem, un veido teikumus ar kāda fakta dažādiem novērtējumiem.

Resursi

Pierakstu klade, pildspalva.

Standarta sasniedzamais rezultāts
VM.9.1.1.4.

Integrē un interpretē informāciju no dažādiem avotiem. Izvēlas mērķim atbilstošu informācijas pārstrādes un strukturēšanas veidu, arī izmantojot e-vidi. Saskata un salīdzina sakarības, notikumu secību, cēloņus un sekas. Veido patstāvīgus spriedumus un pamato tos. Novērtē autora nostāju un nolūku, informācijas atbilstību saziņas situācijai.

VM.9.1.1.8.

Analizē savas un citu cilvēku emocijas saziņā (piemēram, publicistiskajos un literārajos tekstos). Pamato savu viedokli ar konkrētiem piemēriem, raksturo saziņas dalībnieku un literāro varoņu attiecības un emocijas.

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes pārlūkošanu, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.