Laiks | Klase | Mācību priekšmets | Temats |
---|---|---|---|
08:30 | Attiecas uz visiem | Ievads | |
08:40 | 1.klase | Matemātika | Kā saskaita un atņem skaitļus, kas lielāki nekā 10? – Kā saskaita pāra un nepāra skaitļus?*Mācību video sasniedzamais rezultāts: uzskatāmi parādīt un palīdzēt ieraudzīt sakarības, kādi skaitļi rodas, saskaitot divus pāra skaitļus un divus nepāra skaitļus vai vienu pāra un vienu nepāra skaitli. |
09:00 | 4.klase | Matemātika | Kā daudzciparu skaitļus reizina un dala ar divciparu skaitli? – Ko nozīmē atlikums dalīšanā? Kā to noteikt ar kalkulatora palīdzību? Mācību video sasniedzamais rezultāts: nostiprina prasmi dalīt trīsciparu skaitli ar divciparu skaitli, izmantojot apgūtos dalīšanas paņēmienus, veic aprēķinus ar kalkulatoru. Apzina dotos lielumus un sakarības starp tiem; plāno, matemātiski apraksta un atrisina problēmu. |
09:20 | 1.klase | Latviešu valoda | Es smaidu, tu smaidi, mēs smaidām – Dzejolis, tā galvenie varoņi. Mācību video sasniedzamais rezultāts: klausoties dzejoli, skolēns prot noteikt tā galvenos varoņus. Iepazīstas ar paņēmieniem, kā mācīties dzejoli no galvas. |
09:40 | 4.klase | Latviešu valoda | Maizes valoda – Kas jāzina, lai izveidotu labu etiķeti? Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēns iepazīstas ar galvenajiem principiem, kas jāņem vērā, veidojot produkta etiķeti, saprot vizuālā noformējuma – krāsu, stila, simbolu un vārdu izkārtojuma – nozīmi etiķetes izveidē. Mācās atlasīt svarīgāko informāciju un ietekmīgākos valodas līdzekļus. |
10:00 | 1.klase | Dizains un tehnoloģijas | Kā izmantot veidnes, un kā rotāt materiālus.* Mācību video sasniedzamais rezultāts: mācīt salīdzināt dažādu materiālu izmantošanas iespējas un izgatavot dažādus izstrādājumus |
10:20 | Attiecas uz visiem | Kustību pauze | Kopā ar Dināru.* |
10:40 | 7.klase | Matemātika | Kā raksturo trijstūri, izmantojot tā elementus? – Triju punktu novietojums plaknē, trijstūris. Mācību video sasniedzamais rezultāts: Skolēns pēta triju punktu, piemēram, A, B, C, novietojumu plaknē, formulē sakarību starp nogriežņu AB, AC un BC garumiem Vingrinās izmantot skici kā atbalstu situācijas izpratnei un rezultāta/secinājuma skaidrošanai, piemēram, secina par nezināmās trijstūra malas iespējamo garumu, ja pārējo divu malu garumi ir zināmi. Lieto trijstūra nevienādību reālos kontekstos, piemēram, lai salīdzinātu maršrutu garumus. Kombinētā plaknes figūrā (piemēram, trijstūrī no divām virsotnēm novilkti perpendikuli pret pretējo malu) saskata, pēc iespējas daudzveidīgi raksturo trijstūrus, to elementus un elementu savstarpējo saistību, lietojot jaunus un jau pazīstamus jēdzienus: malas pretleņķis/pieleņķis, leņķa piemala/ pretmala, krustleņķi, blakusleņķi, šaurs/plats/taisns leņķis, nogriežņu garumu summa/starpība u. tml. uzzīmē citu trijstūri atbilstoši dotajiem lielumiem; mācās lietot vienādu nogriežņu, vienādu leņķu pieņemtos apzīmējumus. |
11:00 | 7.klase | Krievu valoda | Izdomā tēmu.* |
11:20 | 7.klase | Angļu valoda | Teksts un tekstveide – Kā fokusēti klausīties? Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēni apgūst fokusētas klausīšanās stratēģijas un uzzina dažādas aplikācijas, kuras var izmantot, lai fokusēti klausītos, domātu par atšķirību starp diskusiju un informatīvu tekstu. |
11:40 | Vidusskola | Fizika | Masas defekts.* Mācību video sasniedzamais rezultāts: izskaidrot, kāda ir radioaktīvas sabrukšanas būtība un tās veidi; ko sauc par alfa sabrukšanu. |
12:00 | 4.klase | Literatūra | Draugi – Tēla radīšana. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēns izveido literāru tēlu, lai ieviestu to jaunrades darbā. |
12:20 | 7.klase, Vidusskola | Latviešu valoda | Medijpratība – Loģikas kļūdas: pierādījumu nasta un salmu vīrs.* Mācību video sasniedzamais rezultāts: iepazīstināt ar jauniem loģikas kļūdu veidiem, dot piemērus no ikdienas un mediju satura |
12:40 | Vidusskola | Latviešu valoda | Mediji, valoda un ietekme: Komunikācijas process un tā elementi – Vizuālo līdzekļu lietojums komunikācijā – autora ieteikme uz adresātu. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēns izdara secinājumus par to, kuri verbālie un neverbālie līdzekļi ir īpaši paredzēti, lai vēstījuma autors ietekmētu adresātu (ziņojuma saņēmēju), prot analizēt verbālo, neverbālo un grafisko līdzekļu iespējamo ietekmi uz adresātu. |
13:00 | Attiecas uz visiem | Kustību pauze | Kopā ar Dināru.* |
13:20 | 7.klase | Dizains un tehnoloģijas | Kā rotā kokmateriāla izstrādājumus? – Dažādi materiāli un tehnikas kokmateriāla rotāšanai. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēns veidot pārdomātu izstrādājumu un tā fakturētu rotājumu, izmantojot dažādus izvēlētajam kokmateriālam piemērotus instrumentus un apstrādes tehnikas. |
13:40 | Vidusskola | Bioloģija | DNS noslēpumi – DNS, gēni, hromosomas. Mācību video sasniedzamais rezultāts: jēgpilni lieto un skaidro jēdzienus DNS, hromosomas, gēni. |
14:00 | Vidusskola | Matemātika | Varbūtība un statistika I: Statistika – Datu izkliedes mēri. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēns zina sadalījuma izkliedes mēru daudzveidību, nozīmi un jēgu, prot šos lielumus interpretēt un atpazīt reāla satura problēmās, kā arī lietot kopā ar vidējiem lielumiem. |
14:20 | 7.klase, Vidusskola | Sociālās zinības | Radošā domāšana – Radošās domāšanas metode. Mācību video sasniedzamais rezultāts: attīstīt prasmes lietot radošās domāšanas tehnikas tehnoloģisku un uz zināšanām balstītu risinājumu izstrādē. |
14:40 | Attiecas uz visiem | Kolektīvā muzicēšana | Dziesmu svētki: „TICI SEV”* |
* 2020. gada pavasara “TavaKlase” video |
Laiks | Klase | Mācību priekšmets | Temats |
---|---|---|---|
08:30 | Attiecas uz visiem | Ievads | |
08:40 | 1.klase, 2.klase, 3.klase | Dabaszinības | Raitis Ķiršakmens | Jūrnieka profesija |
09:10 | 1.klase, 2.klase, 3.klase | Sports un veselība | Māris Resnis | Piedzīvojumu stāsti |
09:40 | 1.klase, 2.klase, 3.klase | Latviešu valoda | Evija Gulbe | Rakstnieka profesija |
10:10 | 1.klase, 2.klase, 3.klase | Sports un veselība | Diāna Gavare | Sports ar Diānu |
10:30 | 4.klase, 5.klase, 6.klase | Sociālās zinības | Alise Ozola | Policista profesija |
11:00 | 4.klase, 5.klase, 6.klase | Dabaszinības | Edgars Neilands | Arborista profesija |
11:20 | 4.klase, 5.klase, 6.klase | Mūzika | Rozīte Katrīna Spīča | Mūzika ar Rozīti |
11:40 | 7.klase, 8.klase, 9.klase | Matemātika | Ilva Valeika | Finanšu pratība |
12:10 | 7.klase, 8.klase, 9.klase | Bioloģija | Linda Valkovska | Uzturzinātne |
12:40 | 7.klase, 8.klase, 9.klase | Sports un veselība | Diāna Gavare | Sports ar Diānu |
13:00 | Vidusskola | Vēsture | Marianna Auliciema | Latvieši pasaulē |
13:30 | Vidusskola | Fizika | Pauls Irbins | Kosmosa nozare |
14:00 | Vidusskola | Bioloģija | Lolita Kalniņa-Havraneka | Sporta ārsta profesija |
14:30 | Vecākiem | Vecāku stunda | Ņikita Bezborodovs | Ko bērns gaida no vecākiem? |
Laiks | Klase | Mācību priekšmets | Temats |
---|---|---|---|
08:30 | Attiecas uz visiem | Ievads | |
08:40 | 4.klase | Matemātika | Kā salīdzina, saskaita, atņem daļskaitļus? – Kas ir daļas un kā tās attēlot?* Mācību video sasniedzamais rezultāts: Saprot, kas ir daļskaitļi, kur tos redzam ikdienā un ko ar tiem var aprakstīt; prot attēlot daļas ar zīmējumu; zina, ka saucējs parāda, cik vienādās daļās jāsadala veselais, un skaitītājs parāda, cik daļas jāpaņem. |
09:00 | 1.klase | Matemātika | Kā saskaita un atņem skaitļus, kas lielāki nekā 10? – Kā saskaita pāra un nepāra skaitļus?* Mācību video sasniedzamais rezultāts: uzskatāmi parādīt un palīdzēt ieraudzīt sakarības, kādi skaitļi rodas, saskaitot divus pāra skaitļus un divus nepāra skaitļus vai vienu pāra un vienu nepāra skaitli. |
09:20 | 7.klase | Matemātika | Kā raksturo trijstūri, izmantojot tā elementus? – Trijstūru vienādības pazīmes. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēns ar locīšanu iegūst vienādus trijstūrus un pamato to vienādību, piemēram, salokot kvadrātu. Uzzīmē trijstūri, kas vienāds ar dotu trijstūri, trijstūri, kuram viens no leņķiem taisns, trijstūri, kurš par 90° vai par 180° pagriezts ap taisnā leņķa virsotni. Izmanto simetriju pret taisni, lai uzzīmētu trijstūri, kas vienāds ar doto trijstūri (baltā lapā, lietojot uzstūri un cirkuli). Ar digitāliem rīkiem veido plaknes figūras atbilstoši nosacījumiem, savietojot un/vai pārvietojot plaknē vienādus trijstūrus. Zīmē trijstūri, ja doti 2 malu garumi, salīdzina iegūto trijstūri ar klases biedru uzzīmētajiem, formulē secinājumus. Spriež par nosacījumu, kas nodrošinātu trijstūru vienādību, un formulē pazīmi mlm. Ar cirkuli un lineālu konstruē trijstūri, ja doti tā triju malu garumi; spriež, izmantojot punktu ģeometrisko vietu; formulē secinājumus, trijstūru vienādības pazīmi mmm. Ar cirkuli un lineālu konstruē trijstūri, ja dota tā viena mala un tās pieleņķi; formulē secinājumus, trijstūru vienādības pazīmi lml. |
09:40 | 7.klase | Angļu valoda | Teksts un tekstveide – Īsā teksta veidošana (pastkartīte, īsziņa, ielūgums). Mācību video sasniedzamais rezultāts: prot uzrakstīt apsveikuma kartīti, īsziņu un ielūgumu. |
9:50 | 7.klase | Latvijas un pasaules vēsture | Kristīgās un islāma pasaules rašanās – Islāms: vēsture, tradīcijas, ietekme. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēni izprot islāmu raksturojošās iezīmes, apgūstot aktīvās klausīšanās prasmi un piezīmju veikšanas metodi. |
10:00 | Vidusskola | Krievu valoda | Indivīds – Veiksmīgs cilvēks. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēni apgūst frāzes un vārdu krājumu par cilvēka rakstura īpašībām. Izmantojot tipiskas konstrukcijas un leksiku, pārveido tekstu, veido konkrēta indivīda aprakstu. |
10:20 | Attiecas uz visiem | Kustību pauze | Kopā ar Dināru.* |
10:40 | Vidusskola | Fizika | Saites enerģija kodolā.* Mācību video sasniedzamais rezultāts: izskaidrot, kāda ir radioaktīvas sabrukšanas būtība un tās veidi; ko sauc par bēta sabrukšanu |
11:00 | 4.klase | Latviešu valoda | Vai dzīvniekiem ir valoda? – Dzīvnieka monologs. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēns zina, kas ir monologs, prot izveidot, iejūtoties dzīvnieka tēlā, izvēloties atbilstošu izsauksmes vārdus un vienlīdzīgos teikuma locekļus. |
11:20 | 6.klase, 7.klase | Krievu valoda | Izdomā tēmu.* |
11:40 | Vidusskola | Latviešu valoda | Mediji, valoda un ietekme: Masu mediju veidi un vēstījuma žanri – Tradicionālie un jaunie mediji. Laika ziņas – stereotipi un realitāte. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēns izprot ziņu sižeta gatavošanas posmus, prot noteikt, kādi ir ziņu tekstu izstrādes nosacījumi rakstiski un mutiski. |
12:00 | Sociālās zinības | 4.klase | Talanti, prasmes.* |
12:20 | Krievu valoda | 4.klase | Es pilsētā un laukos – Mana sapņu pilsēta. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēni turpina mācīties stāstīt par pilsētu: atkārto zināmo pilsētas objektu nosaukumus, iepazīstas ar jauniem objektiem, prot nosaukt objektu atrašanās vietu. |
12:40 | Attiecas uz visiem | Kustību pauze | Kopā ar Dināru.* |
13:00 | Vidusskola | Literatūra | Renesanse literatūrā – Noveles žanrs renesanses literatūrā. Žanra izpēte un piemēri. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēns iepazīst noveles žanra pazīmes, lai, lasot renesanses autora Džovanni Bokačo noveles, pārbaudītu žanra pazīmes. |
13:20 | 7.klase | Literatūra | Vēsture – Detektīvžanra iezīmes literatūrā. Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēns noskaidro detektīvžanra iezīmes, saskaņā ar stratēģiju rada detektīvstāsta definīciju. Pēc intervijas ar rakstnieku atlasa nepieciešamo informāciju, lai prognozētu detektīvstāsta sižetu. |
13:40 | Vidusskola | Matemātika | Varbūtība un statistika I: Statistika – Kā veikt statistisku pētījumu? Mācību video sasniedzamais rezultāts: skolēns zina sadalījuma izkliedes mēru daudzveidību, nozīmi un jēgu, prot šos lielumus interpretēt un atpazīt reāla satura problēmās, kā arī lietot kopā ar vidējiem lielumiem. |
14:00 | 7.klase, Vidusskola | Latviešu valoda | Medijpratība – Loģikas kļūdas: malduguns un negatīvisms.* Mācību video sasniedzamais rezultāts: iepazīstināt ar jauniem loģikas kļūdu veidiem, dot piemērus no ikdienas un mediju satur |
14:20 | 7.klase, Vidusskola | Sociālās zinības | Radošā domāšana – Jaunrade kolektīvā.* Mācību video sasniedzamais rezultāts: attīstīt spēju izvērtēt savu lomu un noderīgās raksturiezīmes jaunu ideju attīstībā. |
14:40 | Attiecas uz visiem | Kolektīvā muzicēšana | Ceļā uz skolēnu Dziesmu svētkiem! Jānis Strazds, Jānis Peters “Zaļā zeme”.* |
Laiks | Klase | Mācību priekšmets | Temats |
---|---|---|---|
08:30 | Attiecas uz visiem | Ievads | |
08:40 | 1.klase, 2.klase, 3.klase | Dabaszinības | Jānis Rižikovs | Ķīmiķa profesija |
09:00 | 1.klase, 2.klase, 3.klase | Matemātika | Jānis Lazovskis | Matemātiķa profesija |
09:30 | 1.klase, 2.klase, 3.klase | Sociālās zinības | Zane Rašmane | Pasākumu nozare |
10:00 | 1.klase, 2.klase, 3.klase | Sports un veselība | Diāna Gavare | Sports ar Diānu |
10:20 | 4.klase, 5.klase, 6.klase | Sociālās zinības | Jānis Pleps | Jurista profesija |
10:50 | 4.klase, 5.klase, 6.klase | Sports un veselība | Sergejs Fjodorovs | Kaskadiera profesija |
11:20 | 4.klase, 5.klase, 6.klase | Mūzika | Mūzika |
11:40 | 7.klase, 8.klase, 9.klase | Latviešu valoda | Gatis Gāga | Aktiera profesija |
12:10 | 7.klase, 8.klase, 9.klase | Mūzika | Ilze Arne | Komponista profesija |
12:40 | 7.klase, 8.klase, 9.klase | Sports un veselība | Sports ar Terēzi |
13:00 | Vidusskola | Sociālās zinības | Dāvis Suharevskis | Multitāskings |
13:30 | Vidusskola | Bioloģija | Dr. Ieva Gavare | Zobārsta profesija |
14:00 | Vidusskola | Sociālās zinības | Diāna Lace | Brīvprātīgais darbs |
14:30 | Vecākiem | Vecāku stunda |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |
Stundu saraksts šai nedēļai nav ievadīts. |