Skolēni pilnveido prasmi analizēt tekstu un rakstīt aprakstu “Mans sapņu mobilais tālrunis”, pievēršot uzmanību valodas konkrētībai, precizitātei, oriģinalitātei, ko panāk, izmantojot apstākļa vārdus un īpašības vārdus. Skolēni lasa pasaku, aprakstu un mācās savā valodā izmantot atbilstošus apstākļa vārdus. Video nodarbības nobeigumā skolēniem ir iespēja novērtēt savas zināšanas.
Pirms teksta veidošanas veic piezīmes un plāno savu tekstu, reflektē par šo posmu, izvērtē to un pārrunā savas ieceres ar citiem. Veido stāstījumu. Raksta vēstījumu un aprakstu.
Nosaka teksta uzbūvi, pamana tās atšķirības dažādos tekstos, arī e-vidē. Raksta pēc parauga un patstāvīgi ar personisko pieredzi un fantāziju saistītus tekstus, ievērojot to uzbūvi, atbilsmi saziņas adresātam, nolūkam un teksta žanram.
Veido un pilnveido savu tekstu. Sniedz un iegūst atgriezenisko saiti par teksta kvalitāti, prot strādāt individuāli un sadarboties teksta rediģēšanas laikā. Reflektē par šo procesu, lai uzlabotu savu tekstu.
Lieto atbilstošas pieturzīmes vienkāršos un saliktos teikumos.